Gradina Botanica, toamna.

Ce faci cand ai o zi libera? Fugi in natura! Si daca n-ai cum sa pleci din oras? Pai, cauti natura la tine-n oras!

Ei bine, asta am facut eu: am fost la Gradina Botanica. Zi superba de toamna, raze dulci de soare, trandafiri inca infloriti.

Ajungand acolo pe la ora 11.00 (de obicei in weekend la ora asta ma trezesc 😆 ) senzatia de lumina difuza de toamna si totusi razele care ma incalzeau mi-au dat dupa foarte mult impresia ca…timpul are rabdare. Am simtit ca am timp. Stranie senzatie in lumea contra-timp in care traim.

Dar stiti ca minunea dureaza trei zile, nu? La mine a durat in jur de trei ore dar am reusit sa-mi reincarc bateriile, sa ma pregatesc pentru o noua saptamana.

Daca aveti drum prin Bucuresti sau sunteti de aici va sfatuiesc sa mergeti la o plimbare prin acest colt de natura ce este la doi pasi de noi, cat inca este prezent soarele pe cer.

Pentru a va convinge las fotografiile facute acolo de mine sa vorbeasca de la sine.

Saptamana frumoasa sa avem!

3 thoughts on “Gradina Botanica, toamna.”

Leave a comment